“ ЗАТВЕРДЖУЮ”
Директор школи
___________ О.І.
Солоненко
Наказ _____________№ ____
(число, місяць, рік)
ПОЛОЖЕННЯ
про організацію роботи з охорони праці
учасників навчально-виховного процесу в Херсонській спеціалізованій школі І-ІІІ
ступенів № 12 з поглибленим вивченням французької мови Херсонської міської ради
1. Загальні положення
1.1. Це
Положення розроблено відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про
освіту.
1.2. Це
Положення визначає єдину систему організації роботи з охорони праці, а також
обов'язки керівників та посадових осіб щодо забезпечення здорових і безпечних
умов навчально-виховного процесу, запобігання травматизму його учасників.
1.3.
Положення узгоджене з ЦК профспілки працівників освіти і науки України,
Держнаглядохоронпраці.
1.4.
Навчальні заклади у своїй діяльності керуються чинним законодавством,
нормативно-правовими актами з охорони праці, цим Положенням.
1.5.
Організація роботи з охорони праці в Херсонській спеціалізованій школі І-ІІІ
ступенів №12 з поглибленим вивченням французької мови Херсонської міської ради
покладається на її керівника.
1.6.
Навчання та перевірка знань з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності
учнів, та працівників школи (далі — учасники навчально-виховного процесу)
проводяться відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і
перевірки знань з питань охорони праці, затвердженого наказом
Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 15.02.2005 за № 231/10511 (далі — Типове
положення), та Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з
питань охорони праці в закладах, установах, організаціях, підприємствах,
підпорядкованих Міністерству освіти і науки України, затвердженого наказом
Міністерства освіти і науки України від 18.04.2006 № 304, зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 07.07.2006 за № 806/12680 (далі — Положення про
навчання).
1.7.
Інструктажі з питань охорони праці з учасниками навчально-виховного процесу в
навчальному закладі проводяться відповідно до Типового положення. Інструктажі
з питань безпеки життєдіяльності, які містять питання охорони здоров'я, пожежної,
радіаційної безпеки, безпеки дорожнього руху, реагування на надзвичайні ситуації,
безпеки побуту тощо, проводяться з учасниками навчально-виховного процесу
відповідно до Положення про навчання.
2.
Обов'язки посадових осіб та організація роботи з охорони праці в Херсонській
спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим вивченням французької
мови Херсонської міської ради
2.1. Керівник (директор):
2.1.1
відповідає за створення безпечних умов навчально-виховного процесу згідно з
чинним законодавством, міжгалузевими і галузевими нормативними,
інструктивними та іншими документами з охорони праці, безпеки життєдіяльності,
цим Положенням; не дозволяє проведення навчально-виховного процесу за
наявності шкідливих та небезпечних умов для здоров'я учасників навчально-виховного
процесу;
2.1.2
відповідно до Типового положення про службу охорони праці створює в навчальному
закладі служби охорони праці, безпеки життєдіяльності, які безпосередньо
підпорядковуються йому; призначає відповідальних за організацію роботи з
охорони праці, безпеки життєдіяльності та визначає їх функціональні обов'язки,
забезпечує функціонування системи управління охороною праці в навчальному
закладі;
2.1.3
призначає наказом осіб, відповідальних за стан охорони праці в структурних
підрозділах, навчальних кабінетах, майстернях, спортзалах, тощо;
2.1.4
затверджує посадові інструкції керівників структурних підрозділів, працівників
з обов'язковим блоком питань охорони праці, безпеки життєдіяльності;
2.1.5
створює і визначає порядок роботи постійно діючої технічної комісії з уведення
в експлуатацію нових, реконструйованих навчальних приміщень і обладнання,
затверджує акти приймання;
2.1.6
уживає заходів щодо приведення інженерно-технічних комунікацій, устаткування,
обладнання у відповідність до чинних стандартів, правил, норм з охорони праці;
2.1.7
укладає колективний договір (угоду), що містить розділ охорони праці, безпеки
життєдіяльності, та забезпечує його виконання;
2.1.8
організовує роботу комісії з перевірки готовності навчального закладу до
нового навчального року та до роботи в осінньо-зимовий період;
2.1.9
забезпечує виконання законодавчих, нормативних актів, наказів, рішень,
розпоряджень, інструктивних матеріалів з питань охорони праці, безпеки
життєдіяльності Міністерства освіти і науки України, місцевих органів
управління освітою, виконання заходів з охорони праці колективного договору,
приписів органів державного нагляду за охороною праці, пропозицій профспілкового
комітету;
2.1.10 на
засіданнях ради навчального закладу, нарадах керівників структурних
підрозділів, інших осіб, відповідальних за стан охорони праці, безпеку
життєдіяльності, організовує звітування з питань профілактики травматизму,
виконання заходів розділу з охорони праці колективного договору, видає накази,
розпорядження з цих питань;
2.1.11
організовує профілактичну роботу щодо попередження травматизму і зниження
захворюваності серед учасників навчально-виховного процесу;
2.1.12
організовує роботу з розробки програми вступного інструктажу та забезпечує
проведення всіх видів інструктажів:
• з охорони
праці — відповідно до Типового положення;
• з безпеки
життєдіяльності — відповідно до цього Положення;
2.1.13
організовує роботу щодо розроблення та періодичного перегляду:
•
інструкцій з охорони праці для працівників відповідно до ДНАОП 0.00-4.15-98
«Положення про розробку інструкцій з охорони праці», затвердженого наказом
Держнаглядохоронпраці України від 29.01.1998 № 9, зареєстрованого в Мін'юсті
України 07.04.98 за №226/2666;
•
інструкцій з безпеки для учнів відповідно до цього Положення; перегляд цих
інструкцій здійснюється один раз на 5 років;
2.1.14
сприяє проведенню та бере участь у проведенні адміністративно-громадського
контролю з питань охорони праці;
2.1.15
контролює у разі потреби забезпечення техпрацівників закладу спецодягом,
спецвзуттям та іншими засобами індивідуального захисту згідно з ДНАОП
0.00-4.26-96 «Положення про порядок забезпечення працівників спеціальним одягом,
спеціальним взуттям та іншими засобами індивідуального захисту», затвердженим
наказом Держнаглядохоронпраці України від 29.10.1996 № 170, зареєстрованим у
Мін'юсті України 18.11.1996 за № 667/1692;
2.1.16
здійснює контроль за підготовкою трудових учнівських загонів, учнівських
об'єднань щодо створення здорових і безпечних умов праці та відпочинку на
місцях їх дислокації;
2.1.17
забезпечує проведення дозиметричного контролю відповідно до чинних нормативних
актів з обов'язковою реєстрацією в спеціальному журналі;
2.1.18
забезпечує навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності учасників
навчально-виховного процесу відповідно до чинного законодавства і цього
Положення;
2.1.19
забезпечує виконання організаційно-технічних заходів упровадження державної
системи стандартів безпеки праці, проведення атестації робочих місць за
умовами праці;
2.1.20
організовує проведення обов'язкових попередніх та періодичних медичних оглядів
учасників навчально-виховного процесу навчального закладу відповідно до
Положення про медичний огляд працівників певних категорій, затвердженого наказом
Міністерства охорони здоров'я України від 31.03.1994 № 45 і зареєстрованого в
Мін'юсті 21.06.1994 за №136/345;
2.1.21 організовує з відповідними органами державного
нагляду за охороною праці обстеження робочих місць; забезпечує контроль за
виконанням робіт, які негативно впливають на учасників навчально-виховного процесу
та стан довкілля;
2.1.22
здійснює постійний зв'язок з державними органами та громадськими організаціями
щодо запобігання травматизму серед учасників навчально-виховного процесу;
2.1.23
повідомляє до управління освіти виконавчого комітету Херсонської міської ради
протягом доби про кожний нещасний випадок або випадок із смертельним
наслідком, що трапився з учнем чи працівником закладу під час
навчально-виховного процесу та у побуті;
2.1.24
організовує розслідування нещасних випадків з учасниками навчально-виховного
процесу, затверджує акт про нещасний випадок під час навчально-виховного
процесу відповідно до чинних документів, проводить аналіз причин та розробляє
заходи щодо попередження травматизму.
2.2. Заступник керівника (заступник директора):
2.2.1
організовує і контролює виконання заходів щодо створення здорових і безпечних
умов навчально-виховного процесу;
2.2.2
забезпечує впровадження відповідних вимог державних і галузевих нормативних
документів з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності у
навчально-виховний процес; контролює проведення паспортизації навчальних
кабінетів, майстерень, спортивної зали тощо;
2.2.3
здійснює контроль за безпекою навчального обладнання, приладів, хімреактивів,
навчально-наочних посібників тощо, що використовуються під час
навчально-виховного процесу відповідно до чинних типових переліків і норм;
2.2.4
здійснює керівництво постійно діючою технічною комісією з уведення в
експлуатацію нових та реконструйованих навчальних приміщень і обладнання;
2.2.5 бере
участь у підготовці учнівських об'єднань щодо створення здорових і безпечних
умов праці та відпочинку в місцях їх
дислокації;
2.2.6 один
раз на три роки організовує навчання і перевірку знань працівників навчального
закладу з охорони праці, безпеки життєдіяльності, входить до складу комісії з
перевірки знань;
2.2.7
контролює проведення інструктажів з охорони праці, безпеки життєдіяльності
учасників навчально-виховного процесу в структурних підрозділах;
2.2.8
забезпечує роботу щодо розробки і періодичного перегляду (один раз на 5 років)
інструкцій з охорони праці для працівників навчального закладу та інструкцій з
безпеки для учнів, а також розділів вимог охорони праці до виконання
практичних, лабораторних робіт у навчальних кабінетах, лабораторіях, майстернях
тощо;
2.2.9 бере участь у розробленні розділу з охорони
праці, безпеки життєдіяльності колективного договору;
2.2.10 контролює дотримання
працівниками посадових інструкцій у частині забезпечення охорони праці,
безпеки життєдіяльності;
2.2.11 бере
участь в організації та проведенні адміністративно-громадського контролю за
станом охорони праці;
2.2.12
відповідає за правильне та своєчасне розслідування нещасних випадків з
учасниками навчально-виховного процесу, аналізує обставини нещасних випадків.
2.3. Завідувач кабінетом, майстернею, спортивним залом:
2.3.1 несе
безпосередню відповідальність за безпечний стан робочих місць, обладнання,
приладів, інструментів, інвентарю тощо;
2.3.2 не
допускає до проведення навчальних занять або робіт учасників
навчально-виховного процесу без передбаченого спецодягу, спецвзуття та ін.;
2.3.3
вимагає у встановленому порядку забезпечення спецодягом, спецвзуттям учасників
навчально-виховного процесу згідно з ДНАОП 0.00-4.26-96 «Положення про порядок
забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими
засобами індивідуального захисту», затвердженим наказом Держнаглядохоронпраці
України від 29.10.1996 № 170, зареєстрованим у Мін'юсті України 18.11.1996 за
№667/1692;
2.3.4
відповідно до цього Положення розробляє і переглядає (один раз на 5 років)
інструкції з безпеки під час проведення занять у кабінетах, майстернях,
навчальних господарствах, спортивних залах тощо;
2.3.5
дозволяє використання обладнання, встановленого в кабінетах, навчальних
господарствах, передбачене чинними типовими переліками, затвердженими
Міністерством освіти і науки України;
2.3.6
контролює дотримання здорових і безпечних умов проведення практичних занять
учнів, не дозволяє виконання робіт, що не передбачені навчальним планом;
2.3.7
проводить інструктажі з охорони праці під час навчально-виховного процесу;
2.3.8
проводить або контролює проведення учителем інструктажів з безпеки
життєдіяльності учнів з обов'язковою реєстрацією в журналі обліку навчальних
занять (вступний) та в журналі встановленого зразка (первинний, позаплановий,
цільовий). Форми журналів наведені в додатках 1,2;
2.3.9 бере
участь у розробленні окремого розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності
колективного договору;
2.3.10
терміново повідомляє керівника та службу охорони праці, безпеки життєдіяльності
навчального закладу про кожний нещасний випадок, що трапився з учасником
навчально-виховного процесу, організовує за потреби надання потерпілому першої
долікарської допомоги, бере участь у розслідуванні та здійсненні заходів щодо
усунення причин, що призвели до нещасного випадку
2.4. Учитель, класовод, вихователь ГПД, класний керівник:
2.4.1 несе
відповідальність за збереження життя і здоров'я учнів під час навчально-виховного
процесу;
2.4.2
забезпечує проведення навчально-виховного процесу, що регламентується чинними
законодавчими та нормативно-правовими актами з охорони праці, безпеки
життєдіяльності;
2.4.3
організовує вивчення учнями правил і норм з охорони праці, безпеки
життєдіяльності;
2.4.4
проводить інструктажі з учнями:
2.4.4.1 з
охорони праці під час проведення практичних занять і трудового навчання
відповідно до Типового положення;
2.4.4.2 з
безпеки життєдіяльності під час проведення навчальних занять, позакласних,
позашкільних заходів:
• вступний
на початку навчального року – з реєстрацією в журналі обліку навчальних занять
на сторінці класного керівника, куратора групи;
•
первинний, позаплановий, цільовий інструктажі
– з реєстрацією в спеціальному журналі (додатки 1,2);
•
інструктажі перед початком заняття (нової теми, лабораторної, практичної роботи
тощо) – з реєстрацією в журналі обліку навчальних занять і виробничого навчання
на сторінці предмета в рядку про зміст уроку, лекції, практичної роботи тощо;
2.4.5
здійснює контроль за виконанням учнями правил (інструкцій) з безпеки;
2.4.6
проводить профілактичну роботу щодо запобігання травматизму серед учнів під
час навчально-виховного процесу;
2.4.7
проводить профілактичну роботу серед учнів щодо вимог особистої безпеки у
побуті (дії у надзвичайних ситуаціях, дорожній рух, участь у масових заходах,
перебування в громадських місцях, об'єктах мережі торгівлі тощо);
2.4.8 терміново
повідомляє керівника та службу охорони праці, безпеки життєдіяльності навчального
закладу про кожний нещасний випадок, що трапився з учнем, організовує надання
першої долікарської допомоги потерпілому, викликає медпрацівника;
2.4.9 бере
участь у розслідуванні та здійсненні заходів щодо усунення причин, що призвели
до нещасного випадку.
3. Організація роботи з охорони праці та безпеки
життєдіяльності під час позакласної, позашкільної діяльності
3.1. Заступник керівника навчального
закладу з виховної роботи:
3.1.1
уживає необхідних заходів щодо створення безпечних і нешкідливих умов,
виконання санітарно-гігієнічних норм і вимог з охорони праці, безпеки
життєдіяльності під час проведення позакласних і позашкільних заходів;
3.1.2
контролює і надає методичну допомогу керівникам гуртків, спортивних секцій, походів,
екскурсій, трудових об'єднань, громадських робіт тощо з питань створення
безпечних і нешкідливих умов праці і відпочинку учнів, запобігання травматизму;
3.1.3
проводить навчання та інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності
класоводів, класних керівників, учителів та інших осіб, які залучені до
організації позакласної, позашкільної роботи;
3.1.4
організовує профілактичну роботу серед учнів з охорони праці, безпеки життєдіяльності
під час навчально-виховного процесу;
3.1.5
повідомляє керівника та службу охорони праці, безпеки життєдіяльності
навчального закладу про нещасні випадки, що сталися з учасниками навчально-виховного
процесу під час проведення позакласних, позашкільних заходів, організовує
надання першої долікарської допомоги потерпілим, бере участь у розслідуванні.
3.2. Керівник гуртка, секції, тренер:
3.2.1
забезпечує безпечний стан робочих місць, обладнання, приладів, інструментів,
спортивного спорядження (інвентарю) тощо;
3.2.2
проводить інструктажі з охорони праці з працівниками та інструктажі з безпеки
життєдіяльності з учнями;
3.2.3 не
дозволяє працювати учням без відповідного спецодягу, взуття та інших засобів
індивідуального захисту згідно з ДНАОП 0.00-4.26-96 «Положення про порядок
забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та Іншими
засобами індивідуального захисту», затвердженим наказом Держнаглядохоронпраці
України від 29.10.1996 № 170, зареєстрованим у Мін'юсті України 18.11.1996
за № 667/1692;
3.2.4
терміново повідомляє керівника та службу охорони праці, безпеки життєдіяльності
навчального закладу про кожний нещасний випадок, що стався з учнями під час
проведення позакласної, позашкільної діяльності, бере участь у їх розслідуванні,
організовує надання першої долікарської допомоги потерпілому;
3.2.5 веде
профілактичну роботу з охорони праці, безпеки життєдіяльності серед учнів.
4.
Організація роботи з охорони праці під час адміністративно-господарської
діяльності в навчальних закладах
4.1. Заступник керівника з адміністративно-господарської роботи,
завідувач господарством:
4.1.1
забезпечує експлуатацію і догляд будівель, споруд і територій відповідно до
чинних законодавчих, нормативно-правових актів з охорони праці, керує
будівництвом та ремонтом відповідно до будівельних норм і правил;
4.1.2
забезпечує дотримання вимог правил охорони праці під час експлуатації
виробничого, енергетичного, вентиляційного обладнання, машин, механізмів,
парових і водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском;
4.1.3
відповідно до чинних нормативно-правових актів забезпечує дотримання норм
переміщення вантажів, санітарно-гігієнічного стану побутових і допоміжних
приміщень, територій;
4.1.4
забезпечує навчальні приміщення, кабінети, господарські і культурно-побутові
підрозділи навчального закладу обладнанням та інвентарем відповідно до вимог
правил і норм з охорони праці;
4.1.5
забезпечує працівників спецодягом, спецвзуттям та іншими засобами
індивідуального захисту згідно з ДНАОП 0.00-4.26-96 «Положення про порядок
забезпечення працівників спеціальним одягом, спеціальним взуттям та іншими
засобами індивідуального захисту», затвердженим наказом Держнаглядохоронпраці
України від 29.10.1996 № 170, зареєстрованим у Мін'юсті України 18.11.1996 за №
667/1692; організовує періодичні випробування діелектричних засобів захисту, а
також облік, зберігання, видачу, прання, сушку, дезінфекцію та ремонт
спецодягу;
4.1.6
відповідно до чинних нормативно-правових актів організовує проведення щорічних
замірів опору ізоляції електроустановок та електропроводки, заземлювальних
пристроїв, аналізи повітря на вміст пилу, ,вимірювання освітленості, шуму і
вібрації,.
4.1.7
організовує з відповідними органами навчання персоналу, що обслуговує механізми
підвищеної небезпеки;
4.1.8
відповідно до ДНАОП 0.00-4.15-98 «Положення про розробку інструкцій з охорони
праці», затвердженого наказом Держнаглядохоронпраці України від 29.01.1998 №
9, зареєстрованого в Мін'юсті України 07.04.98 за № 226/2666, розробляє і періодично
переглядає інструкції з охорони праці під час виконання конкретних
господарських робіт, узгоджує їх із службою охорони праці;
4.1.9
проводить інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, забезпечує
навчання з питань охорони праці, безпеки життєдіяльності в адміністративно-господарських
підрозділах;
4.1.10 бере
участь у проведенні адміністративно-громадського контролю за станом охорони
праці;
4.1.11 бере
участь у розробленні окремого розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності
колективного договору;
4.1.12
організовує роботу щодо створення безпечних умов праці в приміщенні школи та
на прилеглій ділянці;
4.1.13
терміново повідомляє керівника і службу охорони праці, безпеки життєдіяльності
навчального закладу про нещасні випадки, що сталися з технічними працівникам,
організовує надання першої долікарської допомоги потерпілим.
4.2. Головний бухгалтер (бухгалтер):
4.2.1
здійснює контроль за правильною витратою коштів, які виділяються на виконання
заходів окремого розділу з охорони праці, безпеки життєдіяльності колективного
договору, забезпечує виконання заходів, що передбачені чинним законодавством з
охорони праці;
4.2.2 веде
облік коштів, що витрачаються на виконання заходів з охорони праці, готує
довідку керівнику навчального закладу про фактичну витрату коштів на виконання
цих робіт;
4.2.3
організовує передплату періодичних видань з питань охорони праці, безпеки
життєдіяльності.
5. Порядок
проведення та реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності
5.1. Інструктажі
з безпеки життєдіяльності проводяться з учнями. Інструктажі містять питання
охорони здоров'я, пожежної безпеки, безпеки дорожнього руху, реагування на
надзвичайні ситуації, безпеки побуту тощо.
Учні, які
інструктуються, розписуються в журналі, починаючи з 9-го класу.
5.2. Перед
початком навчальних занять один раз на рік, а також при зарахуванні або
оформленні до навчального закладу учня чи працівника проводиться вступний
інструктаж з безпеки життєдіяльності службами охорони праці. За умови
чисельності учасників навчально-виховного процесу в закладі (понад 200)
вищезазначеними службами проводиться навчання з вчителями, класоводами,
класними керівниками, тощо, які в свою чергу інструктують учнів перед початком
навчального року. Програма вступного інструктажу розробляється в навчальному
закладі на основі орієнтовного переліку питань вступного інструктажу з безпеки
життєдіяльності (додаток 3). Програма та порядок проведення вступного
інструктажу з безпеки життєдіяльності затверджуються наказом керівника навчального
закладу.
5.3. Запис
про вступний інструктаж робиться на окремій сторінці журналу обліку навчальних
занять.
5.4.
Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності проводиться на початку
заняття у кожному кабінеті, спортзалі тощо на початку навчального року.
Первинний інструктаж проводять викладачі, вчителі, класоводи, класні керівники,
керівники гуртків тощо. Цей інструктаж проводиться з учнями, а також з
батьками, які беруть участь у позанавчальних заходах. Первинний інструктаж
також проводиться перед виконанням кожного завдання, пов'язаного з
використанням різних матеріалів, інструментів, приладів, на початку уроку,
заняття, лабораторної, практичної роботи тощо.
5.5. Запис
про проведення первинного інструктажу робиться в окремому журналі реєстрації
інструктажів з безпеки життєдіяльності, який зберігається в кожному кабінеті,
майстерні, спортзалі та іншому робочому місці. Рекомендована форма журналу
наведена в додатку 2.
Первинний
інструктаж, який проводиться перед початком кожного практичного заняття
(практичної, лабораторної роботи тощо), реєструється в журналі обліку
навчальних занять, виробничого навчання на сторінці предмета в розділі про
запис змісту уроку, заняття.
5.6.
Позаплановий інструктаж з учнями чи працівниками закладу у разі порушення
ними вимог нормативно-правових актів з охорони праці, що може призвести чи
призвело до травм, аварій, пожеж тощо, при зміні умов виконання навчальних
завдань (лабораторних робіт, виробничої практики, професійної підготовки
тощо), у разі нещасних випадків за межами навчального закладу.
Реєстрація
позапланового інструктажу проводиться в журналі реєстрації інструктажів
(додаток 2), що зберігається в кожному кабінеті, майстерні, спортзалі тощо.
5.7.
Цільовий інструктаж проводиться з учнями, педагогічними працівниками
навчального закладу у разі організації позанавчальних заходів (олімпіади,
турніри з предметів, екскурсії, туристичні походи, спортивні змагання тощо),
під час проведення громадських, позанавчальних робіт (прибирання територій, приміщень,
науково-дослідна робота на навчально-дослідній ділянці тощо). Реєстрація
проведення цільового інструктажу здійснюється у журналі реєстрації
інструктажів (додаток 2).
УЗГОДЖЕНО:
Керівник (спеціаліст)
служби охорони
праці підприємства _______________
В.А. Токарев
Голова ПК _______________ Т.В. Бистренко
Додаток 1
до підпункту «Положення про
організацію роботи з охорони праці
учасників навчально-виховного
процесу в Херсонській спеціалізованій
школі
І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим
вивченням французької мови
Херсонської міської ради»
Реєстрація
вступного
інструктажу з безпеки життєдіяльності
для учнів у
журналі обліку навчальних занять.
№ з/п
|
Прізвище, ім’я та по батькові
особи, яку інструктують
|
Дата проведення
інструктажу
|
Прізвище, ім’я та по батькові
особи, яка проводила інструктаж
|
Підпис
|
|
особи, яка
проводила інструктаж
|
особи, яку інструктували
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
Додаток 2
до підпункту «Положення про
організацію роботи з охорони праці
учасників навчально-виховного
процесу в Херсонській спеціалізованій
школі
І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим
вивченням французької мови
Херсонської міської ради»
Журнал
реєстрації первинного, позапланового, цільового
інструктажів
учнів з безпеки життєдіяльності.
№
з/п
|
|
Дата
проведення інструктажу
|
Клас
|
Назва
інструктажу, назва інструкції
|
Прізвище,
ім’я
та по батькові, посада особи, яка проводила інструктаж
|
Підпис
особи, яка проводила інструктаж
|
Підпис
особи, яку
інструкту-вали
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
Додаток 3.
до пункту «Положення про
організацію роботи з охорони
праці учасників навчально-виховного
процесу в Херсонській спеціалізованій
школі І-ІІІ ступенів №12 з поглибленим
вивченням французької мови
Херсонської
міської ради»
Перелік питань
вступного інструктажу
з безпеки
життєдіяльності для учнів.
1.
Загальні відомості про навчальний заклад, його структуру (кабінети, майстерні,
спортзали тощо). Види та джерела небезпеки в навчальних приміщеннях, на
спортивних майданчиках, на пришкільній ділянці тощо.
2.
Загальні правила поведінки під час навчально-виховного процесу. Обставини та
причини найбільш характерних нещасних випадків, що бувають в навчальних
закладах.
3.
Вимоги пожежної безпеки в навчальному закладі. Знайомство з Правилами пожежної
безпеки для закладів, установ, організацій і підприємств системи освіти
України.
4.
Радіаційна безпека, дії у разі надзвичайних ситуацій природного і техногенного
характеру.
5.
Безпека дорожнього руху. Поведінка на
вулиці, знайомство з Правилами дорожнього руху.
6.
Побутовий травматизм, попередження та дії у разі нещасних випадків у побуті.
7.
Перша (долікарська) медична допомога у разі нещасних випадків, надзвичайних
подій тощо.